Merchandising czyli sztuka układania towaru - SZKOLENIE NA ZLECENIE
- Szkolenie skierowane jest do kierowników oraz sprzedawców sklepów wielobranżowych.
- Zwiększenie sprzedaży poprzez zastosowanie merchandisingu
- Poprawa ekspozycji produktów, efektywności sklepu oraz wizerunku sklepu
1. Merchandising – istota i znaczenie:
- zdefiniowanie pojęcia
- znaczenie merchandisingu w sprzedaży produktów.
2. Ekspozycja produktów na półce:
- zasady i techniki prawidłowej ekspozycji produktu na półce
- ekspozycje promocyjne
- najczęściej popełniane błędy w zarządzaniu półką
- merchandising skierowany do dzieci.
3. Zasady prezentacji wybranych grup towarowych:
- merchandising nabiału
- merchandising słodyczy
- merchandising kawy i herbaty
- merchandising alkoholu
- merchandising napojów
- merchandising chemii i kosmetyków.
Przedstawiony program jest jedynie naszą propozycją, dlatego może być dostosowany do indywidualnych potrzeb oraz oczekiwań Klienta.
Zajęcia mają charakter interaktywny, prowadzone są metodą warsztatową. Szczególny nacisk nakładany jest na rozwój posiadanych umiejętności poprzez aktywny współudział uczestników, co pozwala na zwiększenie efektywności szkolenia i skupienie się na praktycznym zastosowaniu teorii w oparciu o konkretne przykłady. Naszym słuchaczom proponujemy między innymi: „burze mózgów”, analizy przypadków, ćwiczenia indywidualne i w grupach, dyskusje kierowane, testy.
Niezależny trener-konsultant, Life & Business Coach, specjalizujący się w szkoleniach, doradztwie oraz coachingu z zakresu sprzedaży, zarządzania oraz motywacji. W swojej karierze trenera przeszkoliła około 3000 sprzedawców oraz przedstawicieli handlowych z zakresu obsługi klienta i technik sprzedaży. Ukończyła Szkołę Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, T.Harv Eker Signature Program „Train the Trainer” w Londynie oraz szkołę sprzedaży BTI SALES SCHOOL w Warszawie. Jej nauczycielami są: Brian Tracy, Anthony Robbins, Blair Singer.
- Cena przeszkolenia GRUPY UCZESTNIKÓW dla danej firmy ustalana jest INDYWIDUALNIE.
- Usługa szkoleniowa realizowana jest zgodnie z wytycznymi Klienta, który określa ramy czasowe, termin oraz miejsce realizacji. W związku z powyższym ostateczna kalkulacja cenowa uzależniona jest od ilości osób, miejsca przeprowadzenia szkolenia oraz indywidualnych życzeń Klienta.