MS Excel - poziom średnio zaawansowany - biuro, kadry, księgowość - TERMIN GWARANTOWANY
Adresaci:
- Szkolenie adresowane do tych użytkowników programu MS Excel, którzy już z niego korzystają, ale chcą zwiększyć swoje umiejętności i poznać nowe możliwości programu. Główny nacisk położony zostanie na praktyczne zastosowania MS Excel w codziennej pracy oraz sposoby ułatwienia i przyśpieszenia najczęściej wykonywanych zadań.
Cel szkolenia:
- Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat najczęściej wykorzystywanych funkcji programu Microsoft Excel oraz zapoznanie uczestników z ich praktycznym zastosowaniem. Uczestnicy szkolenia zdobędą umiejętność edycji i formatowania danych, nauczą się pisania i edytowania formuł, analizowania danych, tworzenia czytelnych i estetycznych wykresów oraz zarządzania skoroszytami, a ponadto poznają zaawansowane funkcje MS Excel, takie jak tabele i wykresy przestawne. Dzięki ćwiczeniom przygotowanym przez trenera każdy uczestnik będzie umiał sortować i filtrować dane oraz nauczy się automatyzować pracę w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel.
Treść szkolenia:
- Środowisko pracy MS Excel i jego dostosowywanie.
- Formatowanie wierszy i kolumn.
- Edycja i formatowanie komórek z wykorzystaniem kategorii niestandardowych.
- Tworzenie list niestandardowych.
- Rodzaje adresów stosowanych w Excelu i ich zastosowanie w praktyce.
- Funkcje wbudowane MS Excel:
- matematyczne, statystyczne, funkcje daty
- logiczne, tekstowe, księgowe, bazy danych
- wyszukiwania. - Funkcje złożone i ich tworzenie, inspekcja formuł.
- Podstawowe działania na arkuszach, widoki przeglądania danych:
- blokowanie okienek
- widoki
- przeglądanie danych. - Narzędzia służące do analizy danych:
- sortowanie danych, filtrowanie danych standardowe i zaawansowane
- konsolidacja danych, suma częściowych. - Podstawy tworzenia tabel przestawnych:
- tworzenie tabeli przestawnej, grupowanie danych w tabelach
- pola obliczeniowe. - Tworzenie i formatowanie wykresów.
- Zabezpieczenie danych w Excelu:
- ochrona dokumentu przed otwarciem
- ochrona danych w arkuszu
- ochrona zeszytu. - Przykładowe ćwiczenia podsumowujące na dokumentach takich jak:
- kartoteka wynagrodzeń, zestawienie kosztów zatrudnienia
- sprzedaż w układzie rok do roku, kwartał do kwartału, etc. w ujęciu dla poszczególnych towarów i grup towarowych
- badania lekarskie i szkolenia bhp
- staż pracy, ewidencja urlopów, czas pracy
- inne zaproponowane przez uczestników.
Atutem naszych szkoleń jest mała liczebność grup sprzyjająca aktywnemu uczestnictwu, swobodnej wymianie doświadczeń oraz efektywnym konsultacjom
Prowadzący:
Tadeusz Olejak
Informatyk z długoletnią praktyką i doświadczony dydaktyk, bardzo wysoko oceniany przez naszych słuchaczy
Informacje:
- Cena od osoby obejmuje: dydaktykę, materiały szkoleniowe, indywidualne konsultacje, zaświadczenie, serwis kawowy, lunch
- Realizacja szkolenia: 27-28.11.2024 r.
- Zapewniamy stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika
- Czas trwania: 8:30 - 15:30
Cena:
890,00 zł
Opiekun szkolenia:
Janusz Malawski
Tel:
33 812-91-32; tel. kom. 516-044-201
Email:
j.malawski@bt.bielsko.pl
Miejsce szkolenia:
Siedziba Przedsiębiorstwa BT, Bielsko-Biała ul. Inwalidów 2c