Zadania Rady Seniorów w aspekcie efektywnej komunikacji i skuteczności działania - SZKOLENIE NA ZLECENIE
- Proces komunikacji i jego funkcja w kształtowaniu relacji społecznych.
- Rady seniorów jako płaszczyzna do współpracy i wymiany doświadczeń.
- Skuteczność działania rad seniorów, przeciwdziałanie barierom komunikacyjnym.
- Współpraca z samorządami – pozytywny nacisk na na samorządy, by lepiej rozpoznawały i zaspokajały potrzeby osób starszych. Tworzenie właściwego klimatu rozmowy.
- Odczytywanie znaczeń języka ciała w trakcie kontaktu z drugą osobą (rozpoznawanie intencji rozmówcy).
- Dostrzeganie niespójności treści werbalnych i niewerbalnych.
- Inicjowanie i wdrażanie inicjatyw na rzecz środowiska osób starszych, pokonywanie barier komunikacyjnych.
- Kształtowanie lokalnych polityk senioralnych w celu polepszenia warunków bytu seniorów i ich partycypacji w życiu publicznym.
- Informacja zwrotna przy rozpoznawaniu efektywności komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej.
- Wypracowanie metod efektywnego nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji interpersonalnych.
Przedstawiony program jest jedynie naszą propozycją, dlatego może być dostosowany do indywidualnych potrzeb oraz oczekiwań Klienta.
Psycholog, pracownik naukowy, czynny wykładowca na kilku uczelniach. Bardzo doświadczony trener. Od kilkudziesięciu lat prowadzi szkolenia i warsztaty z komunikacji interpersonalnej, zarządzania, przywództwa i motywacji oraz negocjacji. Odbiorcami szkoleń są przedstawiciele kadry menedżerskiej, działów technicznych i marketingu, administracji samorządów, organizacji rządowych i pozarządowych. W ciągu ostatnich lat przeprowadził m.in. szereg szkoleń w ramach polityki senioralnej dla uczestników uniwersytetów trzeciego wieku oraz wielu projektów realizowanych na rzecz osób starszych. Każde szkolenie uzyskało najwyższą ocenę uczestników
- Usługa szkoleniowa realizowana jest zgodnie z wytycznymi Klienta, który określa ramy czasowe, termin oraz miejsce realizacji. W związku z powyższym ostateczna kalkulacja cenowa uzależniona jest od ilości osób, miejsca przeprowadzenia szkolenia oraz indywidualnych życzeń Klienta.