Siedemnascie kroków profesjonalnej obsługi klienta - SZKOLENIE NA ZLECENIE
- Szkolenie jest skierowane do kierowników sklepów, zastępców kierowników oraz sprzedawców pracujących w sklepach.
- Zbudowanie świadomości sprzedawcy - dlaczego Klient jest najważniejszą osobą w sklepie
- Uświadomienie sprzedawcom ich pozytywnych i negatywnych zachowań w trakcie obsługi Klienta
- Zmiana negatywnych przekonań sprzedawców na temat Klientów i sprzedaży na pozytywne
- Wypracowanie 17 kroków profesjonalnej obsługi Klienta w oparciu o standardy firmy
- Wypracowanie i wdrożenie indywidualnych technik efektywnej sprzedaży wiązanej
MODUŁ I - Część teoretyczno – praktyczna
- Co daje nam Klient i dlaczego warto o niego dbać?
- Czego oczekują Klienci, którzy odwiedzają nasz sklep?
- Jaka jest obsługa w naszym sklepie i jak widzi ją Klient – odgrywanie przez sprzedawców scenek rodzajowych wg scenariusza ustalonego przez Trenera. Scenariusz scenek ustalony na podstawie wcześniejszej wizyty trenera, który wcielił się w rolę Tajemniczego Klienta.
- Wnioski - analiza materiału video - mocne strony obsługi w naszym sklepie oraz obszary do poprawy.
- Ja jako sprzedawca – moje mocne strony oraz co mogę zrobić inaczej aby Klient wyszedł z mojego sklepu usatysfakcjonowany moją postawą i tym co kupił.
MODUŁ II - Część praktyczna
- Co trzeba zrobić, aby dobrze obsługiwać Klientów w naszym sklepie – praca w grupach?
- Siedem kroków profesjonalnej obsługi Klienta w naszym sklepie - wypracowanie standardów z uwzględnieniem standardów już istniejących – zapisanie w formie dużego plakatu do powieszenia na zapleczu sklepu.
- Sprzedaż wiązana to moja specjalność – ćwiczenia z kamerą oraz Feedback - mający na celu wypracowanie przez każdego sprzedawcę własnego sposobu „dopieszczania Klienta” oraz dodatkowej sprzedaży.
- Moja obsługa Klienta wg opracowanych standardów oraz sprzedaż wiązana - scenki z kamerą.
MODUŁ III - Zakończenie i podsumowanie
- Każdy uczestnik zapisuje w materiałach szkoleniowych 5 działań/zachowań, które mają wpływ na zwiększenie sprzedaży związanych z obsługą Klienta, a które zobowiązuje się wykonywać po zakończeniu szkolenia.
- Każdy kierownik sklepu lub inna osoba zarządzająca otrzymuje plan działania oraz wydrukowany oryginalny plakat z logiem firmy, na którym zapisuje wypracowane standardy obsługi Klienta.
- Monitorowanie i analiza wzrostu sprzedaży – dalszy poszkoleniowy coaching menadżerski dla kierowników sklepów.
Przedstawiony program jest jedynie naszą propozycją, dlatego może być dostosowany do indywidualnych potrzeb oraz oczekiwań Klienta.
Ze względu na zapewnienie ciągłości pracy placówek handlowych jest możliwość przeprowadzenia szkolenia w kilku etapach dla poszczególnych grup pracowników (sprzedawców).
Niezależny trener-konsultant, Life & Business Coach, specjalizujący się w szkoleniach, doradztwie oraz coachingu z zakresu sprzedaży, zarządzania oraz motywacji. W swojej karierze przeszkoliła około 3000 sprzedawców oraz przedstawicieli handlowych z zakresu obsługi klienta i technik sprzedaży. Ukończyła Szkołę Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, T.Harv Eker Signature, Program „ Train the Trainer” w Londynie oraz szkołę sprzedaży BTI SALES SCHOOL w Warszawie. Jej nauczycielami są: Brian Tracy, Anthony Robbins, Blair Singer. Głowni Klienci: Avita Kraków, ASTIR Chrzanów, MaX Mszana Dolna, Sieć sklepów Pokusa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu, Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji w Krakowie, Przedsiębiorstwo Wdrażania Postępu Techniczno - Organizacyjnego "Manager" Sp. z o.o w Krakowie, Centrum Kształcenia i Usług Oświęcim, Centrum Kształcenia Dorosłych w Kętach, Małopolska Spółdzielnia Handlowa WIZAN w Andrychowie, ZPC Skawa Wadowice oraz Iguana Group w Bielsku-Białej. Wysoko oceniana przez uczestników szkoleń.
- Cena przeszkolenia GRUPY UCZESTNIKÓW dla danego podmiotu ustalana jest INDYWIDUALNIE.
- Usługa szkoleniowa realizowana jest zgodnie z wytycznymi Klienta, który określa ramy czasowe, termin oraz miejsce realizacji. W związku z powyższym ostateczna kalkulacja cenowa uzależniona jest od ilości osób, miejsca przeprowadzenia szkolenia oraz indywidualnych życzeń Klienta.