Negocjacje handlowe i biznesowe - sztuka osiągania celów - SZKOLENIE NA ZLECENIE
- Szkolenie skierowane jest do osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą i pozyskiwaniem klientów oraz osób odpowiedzialnych za budowanie długotrwałych relacji z klientami.
- Poznanie najlepszej strategii negocjacyjnej w sytuacji, kiedy chcemy osiągnąć zamierzone cele negocjacyjne, a jednocześnie budować i podtrzymywać długotrwałe relacje z partnerami w biznesie.
- Nabycie umiejętności świadomego wykorzystywania poznanych metod negocjacyjnych po to, by wygrywać nie tylko kontrakty, ale wygrywać także sympatie dla firmy, zobowiązania do współpracy, długoterminowe kontrakty.
- Wykształcenie umiejętności skutecznej negocjacji.
- Formy, funkcje i zastosowanie negocjacji.
- Analiza i interpretacja danych zmysłowych tekstów pisanych i mówionych – czyli oferty negocjacyjnej.
- Komunikowanie werbalne i niewerbalne w negocjacjach.
- Style prowadzenia negocjacji: dopasowanie stylu do sytuacji negocjacyjnej.
- Nawiązanie kontaktu: sympatia, zaufanie, szacunek - korzystna autoprezentacja.
- Style negocjowania:
- twardy
- miękki
- rzeczowy. - Argument ceny i ich dostosowanie do sytuacji i partnerów w zależności od sytuacji.
- Podejście integracyjne do negocjacji:
- gry o sumie niezerowej
- budowanie wartości dodanej. - Fazy negocjowania: od przygotowania do realizacji kontraktu.
- Najczęściej popełniane błędy.
- Znaczenie panowania nad emocjami podczas negocjacji.
- Konflikty - ich przebieg i wpływ na rozmowy negocjacyjne.
- Chwyty i manipulacje, trudny partner - sposoby redukowania napięcia.
- Rozpoznawanie sposobów zachowań strony w czasie negocjacji – czyli jak sprawiać, by wyegzekwować to, czego oczekujemy od partnerów, których dobrze znamy, a nawet, z którymi jesteśmy zaprzyjaźnieni.
- Strategie i taktyki negocjacyjne o charakterze agresywnym, budującym napięcie i presję
- chwyty i manipulacje. - Skuteczny negocjator – cechy osobowości i zdolności przydatne w prowadzeniu rozmów.
- Cechy psychiczne negocjatorów sprzyjające powodzeniu w prowadzeniu rozmów - testy psychologiczne.
Przedstawiony program jest jedynie naszą propozycją, dlatego może być dostosowany do indywidualnych potrzeb oraz oczekiwań Klienta.
Zajęcia mają charakter interaktywny, prowadzone są metodą warsztatową.
Słuchaczom proponujemy między innymi: „burze mózgów”, analizy przypadków, ćwiczenia indywidualne i w grupach, dyskusje kierowane, mini wykłady.
prof. dr hab. Zbigniew NĘCKI
Międzynarodowy autorytet, jeden z najbardziej cenionych w Polsce wykładowców w dziedzinie psychologii społecznej oraz negocjacji biznesowych. Trener z wieloletnią praktyką, komentator telewizyjny, autor siedmiu książek i kilkudziesięciu publikacji. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń menedżerskich i handlowych. W swoich szkoleniach podejmuje problematykę dotyczącą zagadnień związanych z zachowaniami społecznymi w kontekście organizacji formalnych i zachowań interpersonalnych. Jest autorem oryginalnych programów treningowych, m. in. z zakresu wywierania wpływu w biznesie, rozwijania i pogłębiania umiejętności dotyczących budowania zespołów pracowniczych, rozwijania umiejętności menedżerskich, negocjacji oraz komunikacji. Wykładowca w trakcie zajęć wykorzystuje doświadczenia zdobyte w szeroko prowadzonej działalności naukowo-badawczej i publicystycznej w kraju oraz za granicą.
- Cena przeszkolenia GRUPY UCZESTNIKÓW dla danej firmy ustalana jest INDYWIDUALNIE.
- Usługa szkoleniowa realizowana jest zgodnie z wytycznymi Klienta, który określa ramy czasowe, termin oraz miejsce realizacji. W związku z powyższym ostateczna kalkulacja cenowa uzależniona jest od ilości osób, miejsca przeprowadzenia szkolenia oraz indywidualnych życzeń Klienta.