Audyt warstwowy procesu – CQI 8 - SZKOLENIE NA ZLECENIE
- Pełnomocnicy
- Audytorzy wewnętrzni
- Kadra kierownicza
- Specjaliści i inni pracownicy organizacji
- Przedstawienie metodologii prowadzenia audytu warstwowego zgodnie z przewodnikiem AIAG (CQI 8).
1. Audyt warstwowy procesu (Layered Process Audyt - LPA) – geneza.
2. Cele i klienci (odbiorcy wyników) audytu warstwowego.
3. Audyt wewnętrzny procesu / wyrobu / systemu a audyt warstwowy – porównanie.
4. Rola najwyższego kierownictwa w procesie planowania i realizacji audytów warstwowych.
5. Wytyczne AIAG (American Industry Action Group) dla branży motoryzacyjnej – CQI 8.
6. Podstawowe zasady prowadzenia audytu warstwowego:
- zasady kluczowe
- zasada: każdy jest audytorem.
7. Etapy audytu warstwowego:
- planowanie
- realizacja audytu, zachowanie audytora
- identyfikacja i opis niezgodności
- przegląd wyników audytów warstwowych
- doskonalenie metody.
8. Realizacja audytu:
- przykłady list kontrolnych (audytowych)
- audytowanie jakości – identyfikacja niezgodności jakościowych
- audytowanie bezpieczeństwa – identyfikacja zagrożeń BHP
- audytowanie produktywności – identyfikacja strat.
9. Ćwiczenia.
10. Panel dyskusyjny.
Przedstawiony program jest jedynie naszą propozycją, dlatego może być dostosowany do indywidualnych potrzeb oraz oczekiwań Klienta.
Doświadczony wykładowca, konsultant, audytor z doświadczeniem na stanowisku menedżerskim w przemyśle samochodowym. Posiada praktyczne umiejętności wdrażania nowych rozwiązań optymalizujących procesy wewnątrz organizacji produkcyjnych. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu ISO 9001, ISO 14001, ISO /TS, Core Tools: APQP, SPC, MSA, PPAP oraz CQI 8 – audyt warstwowy.
- Cena przeszkolenia GRUPY UCZESTNIKÓW dla danej firmy ustalana jest INDYWIDUALNIE.
- Usługa szkoleniowa realizowana jest zgodnie z wytycznymi Klienta, który określa ramy czasowe, termin oraz miejsce realizacji. W związku z powyższym ostateczna kalkulacja cenowa uzależniona jest od ilości osób, miejsca przeprowadzenia szkolenia oraz indywidualnych życzeń Klienta.